فیلم شجاعت

چگونه مرد جوانی با رویاهایی در چشمانش صاحب آسمان شد، داستان فیلم Soorarai Pottru است که در آن سوریا نقش ندوماران راجانگام، پیشگام هوانوردی ارزان قیمت در هند را بازی می کند. Maaran (سوریا)، یک نسخه نازک مبدل از G R Gopinath و نبرد طولانی او برای راه اندازی Air Deccan، یکی پس از دیگری بر موانع غلبه می کند، تا مرد (و زن) معمولی را در هواپیما قرار دهد و پرواز را در دسترس جهانی قرار دهد.

این یک داستان نشاط آور است که در آن پیروزی با سختی جنگید و پیروز شد. با توجه به اتفاقات کارگردانی سودا کونگارا، مشکلات معاران بی پایان بود. دشمن شماره یک او، پارش گوسوامی (راوال) نخبه‌گرا و بداخلاق، که می‌خواهد از ورود «آدم‌ها و گداها» به خط هوایی‌اش جلوگیری کند، مدام به پاشنه او می‌چزد. یک بابوی فاسد و شریک جرم در وزارت هوانوردی مدام قوانینی را برای جلوگیری از او پیدا می کند. و کمبود بودجه یک مبارزه مداوم است. چیزی که ماآران را ادامه می دهد عشق به یک زن خوب، بومی (بالامورالی)، اعتقاد افراد بی شماری از روستای او به رهبری مادرش (اورواشی) و اعتقاد او به این است که او می تواند این کار را انجام دهد.

با توجه به همه این عناصر که هر کدام دراماتیک تر از دیگری هستند، فیلم باید اوج می گرفت. و در بخش‌هایی انجام می‌شود، به‌ویژه زمانی که سوریا و آپارنا در حال شوخی‌کردن هستند، او جنبه‌های نرم‌تر خود را نشان می‌دهد، او به‌طور باطراوت واقعی، مملو از شوخ طبعی است. و همچنین برخی از سکانس‌های دیگر که در آن او به همراه دو رفیق وفادارش به چالش‌هایی که سر راهش قرار می‌گیرد کاملاً متمایل می‌شود: این راه سوریا است، تا آخر راه.

با این حال، فیلم با ملودرام با صدای بلندی که هر بار که فیلمنامه نیاز به ایجاد لحظات دلنشین برای طرفداران دارد، سوت زده می شود. با توجه به محبوبیت فوق العاده سوریا، این یک وسوسه همیشه حاضر است و فیلم خیلی اوقات تسلیم می شود. سکانسی که در آن معران به خانه می‌رسد تا با سرزنش‌های اشک‌آور مادرش به خاطر از دست دادن یک اتفاق مهم روبرو شود، در یک مهمان‌پذیر ماسالا مناسب‌تر بود. اوه صبر کنید: آیا به همین دلیل است که در این فیلم که اصرار دارد زندگی واقعی را با حلقه تماشای پر سر و صدا انجام دهد؟

این فیلم با دقت به ما می گوید که یک فیلم زندگی نامه ای نیست و بر اساس «چند داستان واقعی از هوانوردی کم هزینه» است، بنابراین ما هرگز نمی دانیم چه کسی واقعی است و چه کسی از مجوز خلاقیت بیرون آمده است. ادعای فیلمسازان شخصیتی شبیه به Mallya به نام Ballaiya وجود دارد که به «شرکت آبجو» و روش‌های سرگرم‌کننده‌اش اشاره می‌کند. Ballaiya و Goswami هر دو به عنوان کاریکاتور ترسیم می شوند، مانند بسیاری از شخصیت های دیگر که صرفاً موجود هستند، فقط برای افزایش مدت زمان فیلم.

اما ماهیت فوق‌العاده الهام‌بخش داستان، که در آن یک مرد عادی با راه‌اندازی «هتل Udupi صنعت هواپیمایی» تاریخ می‌آفریند، به پایان می‌رسد. سرمایه‌گذاری گوپینات به این معنی بود که موانع طبقاتی و طبقه‌ای (سوریا از این صحبت می‌کند) کنار گذاشته شد و یک هندی متوسط ​​می‌توانست پرواز کند. آن چهره‌ها که از روی شادی حلقه زده‌اند، دلپذیرترین برداشت‌های فیلم هستند.
این فیلم یکی از بهترین فیلم های تاریخ هند است. شما می توانید برای مشاهده لیست بهترین فیلم های هندی از لینک زیر دیدن نمایید.

https://www.plaza.ir/140101/204428/best-indian-movies-bollywood/